30 July, 2011

Majlis Perpisahan Cik Mariah binti Abdul Rahman

Semalam telah diadakan satu majlis perpisahan untuk Guru Cemerlang Matematik Tambahan, Cik Mariah Abdul Rahman yang akan berpindah ke SM Sains Banting, Selangor.

Pengetua Kanan, Puan Norzila binti Hj Idris di dalam ucapannya mengucapkan jutaan terima kasih di atas segala sumbangan yang telah diberikan oleh Cik Mariah kepada sekolah. Beliau seterusnya mengucapkan selamat maju jaya kepada Cik Mariah yang akan berkhidmat di sekolah baru.

Di dalam ucapan beliau, Cik Mariah menyampaikan rasa terima kasih beliau kepada semua pihak di SEMESRA atas kerjasama yang telah diberikan. Beliau juga telah memberi sedikit nasihat kepada para pelajar supaya mereka akan terus cemerlang bukan sahaja di dunia bahkan di akhirat juga. Antara kata-kata azimat yang telah dititipkan oleh beliau adalah 'If you want to get something you've never had, you must be ready to do something you've never done before'.


ucapan daripada Cik Mariah

Sedikit cenderamata telah disampaikan oleh pihak sekolah kepada Cik Mariah untuk tanda terima kasih dan penghargaan sekolah kepada beliau.


penyampaian cenderamata oleh Puan Pengetua

Terima kasih sekali lagi diucapkan kepada Cik Mariah atas tunjuk ajar yang telah diberikan kepada semua sepanjang beliau berada di sini. Semoga Cik Mariah akan terus berjaya di dalam bidang perguruan.