05 July, 2011

Jalinan Semesra

SEMESRA telah berjaya mengadakan majlis Jalinan Semesra untuk kali kedua pada Sabtu yang lalu. Majlis ini diadakan bertujuan untuk memberi peluang kepada ibubapa, guru-guru dan para pelajar untuk berbincang demi kebaikan bersama.

Majlis ini bermula seawal pukul 9 pagi di mana ibubapa para pelajar Tingkatan 3 dan 5 telah dijemput hadir untuk sama-sama berbincang demi kejayaan anak-anak di dalam peperiksaan yang akan mereka hadapi tidak lama lagi.





perjumpaan tiga penjuru

Bagi para pelajar Tingkatan 1, 2 dan 4, sesi mereka bermula dari pukul 2 - 4 petang. Selain daripada perbincangan akademik, turut dipaparkan ialah keputusan para pelajar SEMESRA di peringkat SBP.



Para ibubapa juga berkesempatan untuk mengemaskini pembayaran yuran anak-anak mereka di kaunter-kaunter khas yang telah dibuka khas untuk tujuan ini.

Majlis berakhir lebih kurang pada pukul 5 petang.

Terima kasih diatas kesudian para ibubapa untuk hadir di majlis ini. Semoga keprihatinan kita akan terus memberikan semangat kepada anak-anak untuk lebih berusaha di dalam pencapaian akademik mereka, insyaAllah.