26 January, 2014

Majlis Penutup Minggu Silaturrahim Pelajar Tingkatan 1 2014

Pada 25 Januari yang lalu telah diadakan Majlis Penutup Minggu Silaturrahim bagi Pelajar Tingkatan 1. Majlis ini merupakan kemuncak bagi Minggu Silaturrahim yang telah berlangsung selama 2 minggu. Selain daripada guru-guru dan para pelajar, majlis ini juga turut diserikan dengan kehadiran ibu bapa.

Selepas ucapan daripada Pengetua Kanan SEMESRA Pn Hjh Norzila bt Idris serta YDP PIBG SEMESRA Tn Hj Dahalan bin Abdullah, seorang wakil pelajar Tingkatan 1 iaitu Saudara Ahmad Naufal bin Ahmad Rithaudin (1 Einstein) telah diberi peluang untuk memberi ucapan.


Seterusnya para pelajar Tingkatan 1 telah mempersembahkan persembahan mereka kepada hadirin yang hadir.


Selepas persembahan, hadiah telah disampaikan oleh YDP PIBG SEMESRA kepada semua pemenang bagi semua pertandingan yang telah diadakan sepanjang minggu silaturrahim tersebut.


Majlis diakhiri dengan lafaz ikrar oleh semua pelajar Tingkatan 1 tahun 2014.


Selamat datang sekali lagi diucapkan kepada semua pelajar baru Tingkatan 1. Diharapkan agar kecemerlangan anda semua di sekolah rendah akan dapat dipertingkatkan di sekolah baru ini. Semoga kehadiran pelajar-pelajar baru Tingkatan 1 ini akan menjadikan SEMESRA terus gemilang.