01 September, 2013

Majlis Perpisahan Guru

Satu majlis khas untuk guru-guru yang berpindah telah diadakan pada Jumaat yang lalu di Dewan Dato' Haji Azam. Majlis dimulakan dengan ucapan Pengetua Kanan Puan Hajah Norzila binti Idris. Beliau mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru-guru yang berpindah atas segala khidmat yang diberikan kepada SEMESRA.


Majlis diteruskan dengan ucapan daripada guru-guru yang diraikan iaitu Cik Nur Farhana, Dr. Rohaidah binti Kamaruddin dan Puan Norhayati binti Yusoff.

 Cik Nur Farhana binti Abdul Rahman

Dr. Rohaidah binti Kamaruddin

 Puan Norhayati binti Yusoff

Kemudian, wakil guru-guru dan para pelajar telah diberi peluang untuk menyampaikan hadiah kepada guru-guru ini sebagai tanda kenangan.


Untuk pengetahuan semua,  Cik Nur Farhana akan bercuti mengikut suami manakala Dr Rohaidah pula akan meneruskan perkhidmatan beliau sebagai Pensyarah Kanan di Universiti Putra Malaysia (UPM). Puan Norhayati telah bertugas sebagai 'caretaker' bagi SM Sains Perempuan Seremban yang akan dibuka tidak lama lagi.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada guru-guru ini atas segala khidmat yang telah dicurahkan kepada sekolah. Semoga guru-guru ini akan terus cemerlang di tempat yang baharu.