26 December, 2012

Makluman Penting

Untuk makluman dan tindakan semua,

1. Perhatian kepada pelajar-pelajar lepasan SPM 2011, sijil SPM anda sudah boleh diambil dari pejabat sekolah.

2. Bagi pelajar-pelajar lepasan SPM 2012, sijil berhenti sekolah dan folder sijil SPM 2012 anda sudah boleh mula diambil dari pejabat sekolah.

3. Bagi pelajar-pelajar yang terlibat dengan Kursus Kepimpinan (Pemimpin Pelajar), anda dikehendaki untuk kembali ke sekolah pada hari Sabtu (29.12.2012) ini. Segala urusan pendaftaran kursus, pembayaran yuran makan, koperasi dan PIBG akan dibuat di Dewan Dato' Azam mulai pukul 2 petang hingga 4 petang.

4. Bagi pelajar-pelajar yang lain (Tingkatan 2, 3, 4 dan 5), anda dikehendaki untuk kembali ke sekolah pada hari Selasa 1.1.2013. Urusan pendaftaran kelas, pembayaran yuran makan, koperasi dan PIBG akan dibuat di Dewan Dato' Azam mulai 2 petang hingga 6 petang.

Sekian, harap maklum.