24 June, 2012

Minggu Koperasi 2012

Pada tahun ini, Minggu Koperasi Sekolah telah berlangsung dari 11 - 23 Jun 2012. Pelbagai aktiviti telah dirancang dan dilaksanakan oleh Koperasi SM Sains Rembau Bhd bagi memeriahkan sambutan pada tahun ini.

Antara aktiviti-aktiviti yng telah diadakan termasuklah Pertandingan Melukis Mural, Pertandingan Permainan Tradisional, Pertandingan Membuat Kain Rentang, Marathon, Pertandingan Landskap dan banyak lagi.


Kemuncak bagi Minggu Koperasi 2012 adalah Majlis Perasmian Penutupan yang telah diadakan di Dewan Dato' Hj Azam pada 23 Jun 2012. Tetamu-tetamu kehormat bagi majlis ini ialah Datin Hjh Naemah binti Ahmad Dahalan, Pegawai Pelajaran Daerah Rembau dan Puan Noriam binti Mohd Sidek, AJK Perhubungan ANGKASA, N. Sembilan.

Pada majlis ini, hadiah-hadiah telah diberikan kepada pemenang-pemenang bagi semua pertandingan yang telah diadakan sepanjang Minggu Koperasi dijalankan.


Hadiah-hadiah telah disampaikan oleh Datin Naemah binti Ahmad Dahalan, Pegawai Pelajaran Daerah Rembau. Johan Pahlawan telah dinobatkan sebagai Johan Keseluruhan bagi Minggu Koperasi kali ini dengan mendahului 3 rumah yang lain dalam pungutan mata.

Tahniah diucapkan kepada semua pemenang dan terima kasih kepada semua atas sokongan padu dalam menjayakan Minggu Koperasi pada tahun ini. Semoga Koperasi SM Sains Rembau akan terus gemilang demi kepentingan semua ahli.