16 February, 2011

Majlis Penutupan Minggu Silaturrahim Tingkatan Empat

Hari ini telah diadakan Majlis Penutupan bagi Minggu Silaturrahim Tingkatan Empat yang telah bermula sejak 8 haribulan yang lalu.

Sepanjang minggu tersebut, pelbagai program dan aktiviti telah dijalankan bagi membantu para pelajar menyesuaikan diri dengan kehidupan berasrama.

Hari ini pula adalah merupakan hari kemuncak dimana para pelajar Tingkatan Empat berpeluang untuk menunjukkan bakat mereka kepada warga SEMESRA. Selain daripada warga sekolah, ibubapa juga dijemput sama untuk hadir bagi memeriahkan lagi majlis.

Majlis dimulakan dengan ucapan wakil Tingkatan Empat diikuti oleh ucapan dari Pengetua Cemerlang SEMESRA, Dato' Hj Azam b. Md Atan.



Seterusnya pertandingan bakat muda pun bermula. Setiap rumah menghantar 2 kumpulan yang mempamerkan pelbagai kebolehan ahli-ahli rumah.


antara yang dipersembahkan

Selepas semua kumpulan memberikan persembahan yang terbaik, tibalah masanya untuk keputusan pertandingan. Hadiah-hadiah telah disampaikan oleh Pengetua Cemerlang SEMESRA.

Berikut adalah senarai penuh keputusan semua pertandingan-pertandingan yang telah dijalankan sepanjang Minggu Silaturrahim:

Futsal
Johan : KP 2
Naib Johan: AZ 2
Ke-3 : LM 1

Bola Keranjang

Johan : LM 1
Naib Johan: KP 1
Ke-3 : KP 2

Explorace
Johan : AZ 2
Naib Johan: LM 2
Ke-3 : KP 1

Bakat Muda
Johan : KP 2
Naib Johan: AZ 2
Ke- 3 : JP 1
Ke- 4 : AZ 1
Ke- 5 : JP 2
Saguhati : KP 1, LM 1, LM 2

Tahniah kepada semua pemenang. Kepada yang kurang berjaya, jangan berputus asa. Masih ada banyak lagi peluang untuk mengetengahkan bakat-bakat anda.