18 November, 2016

Majlis Perpisahan Ustazah Farihah dan Puan Farhana & Majlis Persaraan Encik Zulkifli

Hari ini  telah diadakan Majlis Perpisahan Ustazah Farihah dan Puan Farhana serta Majlis Persaraan Encik Zulkifli di Surau An-Nur.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Shahizam diikuti dengan ucapan dari guru-guru yang berpindah. Untuk makluman semua, Ustazah Farihah akan berpindah ke Kedah manakala Puan Farhana akan berpindah ke Selangor mulai tahun hadapan.


Seterusnya giliran Encik Zulkifli untuk memberi ucapan. Untuk pengetahuan semua, Encik Zulkifli akan bersara  pada 30 November ini selepas berkhidmat selama 37 tahun.

Seterusnya ialah majlis penyampaian hadiah dan cenderamata daripada warga SEMESRA untuk guru-guru yang akan berpindah.



 Majlis kemudiannya diteruskan dengan penyampaian Sijil Persaraan kepada Encik Zulkifli.


Terima kasih diucapkan kepada Ustazah Farihah dan Puan Farhana atas segala khidmat dan bakti yang telah dicurahkan kepada sekolah. Didoakan agar kedua-dua guru akan terus cemerlang di tempat yang baharu. Kepada Encik Zulkifli, terima kasih yang tidak terhingga atas khidmat dan komitemen yang telah diberikan sepanjang bertugas di SEMESRA. Seluruh warga SEMESRA mengucapkan Selamat Bersara kepada Encik Zulkifli dan didoakan agar terus sihat dan bahagia disamping keluarga tersayang.