04 March, 2016

Keputusan SPM 2015

Tahniah diucapkan kepada batch Valedictorian Cycle 2 yang telah berjaya mencapai kejayaan yang cemerlang dalam SPM 2015 yang lalu. Keputusan dan slip peperiksaan telah pun disampaikan di Dewan Dato' Haji Azam semalam. 

Walaupun Gred Purata Sekolah (GPS) menurun, SEMESRA mencatatkan kejayaan yang gemilang apabila 4 orang pelajar berjaya mendapat straight 9A+. Syabas diucapkan kepada Sarah Nadia, Muhammad Izzudin, Muhammad Haziq Shahrin dan Muhammad Adi Hassan. Seramai 45 orang pelajar pula telah mendapat straight 9A's. Tahniah diucapkan.


Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada guru-guru SEMESRA terutamanya guru-guru Tingkatan 5 yang telah berusaha bersungguh-sungguh dalam membantu anak-anak pelajar mencapai kejayaan yang cemerlang ini. Begitu juga tahniah diucapkan kepada batch Valedictorian Cycle 2 yang telah berjaya mengharungi peperiksaan SPM ini dengan jayanya. 

Warga SEMESRA mengucapkan selamat maju jaya kepada semua lepasan SPM 2015 SEMESRA dan didoakan agar anda semua akan terus mencapai kecemerlangan tidak kira di mana sahaja anda berada.