10 November, 2012

Terima kasih dan Selamat Berkhidmat di Tempat yang Baru

Pada 9 November iaitu hari terakhir persekolahan bagi sesi 2012, telah diadakan satu perhimpunan ringkas sebelum warga SEMESRA balik bercuti. Selain daripada memberi ingatan kepada para pelajar, satu majlis ringkas telah diadakan bagi meraikan 2 orang guru SEMESRA yang akan berkhidmat di tempat yang baru mulai tahun 2013.

Dua orang guru tersebut adalah Encik Arsad (guru Mata Pelajaran Bahasa Melayu) dan juga Encik Haikal (guru Mata Pelajaran Pendidikan Islam). Encik Arsad akan mula berkhidmat di SMK Methodist (ACS), Seremban manakala Encik Haikal pula akan berpindah ke Sekolah Seri Puteri, Cyberjaya.

Kedua-dua guru ini telah diberi peluang untuk memberikan sepatah dua kata kepada warga SEMESRA sempena hari terakhir mereka berkhidmat di bumi SEMESRA.

 Encik Arsad

Encik Haikal

Terima kasih diucapkan kepada kedua-dua guru ini atas khidmat dan sumbangan yang telah diberikan sepanjang berada di SEMESRA. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas budi dan jasa kalian. Selamat berkhidmat di tempat yang baru dan semoga akan terus cemerlang di tempat yang baru.